1.0
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Turnaround Time
Value for money
Website
0 comments

They delivered the flowers that I ordered a week late.When I complained about that they sent this email(below).

Today, I wanted to use that $50 reward!!! but promo code was not working. I tried to email address which is not working, tried phone number which is not in use. Found another number on web.

Called they told they don't accept promo codes. Really??? You are the one that gave me the promo code at first place. Stay away from them, run as much away as you can!

Here is the email they send. You all feel free to try email address and phone number. From: customerrelations@800wesleys.com Date: June 25, 2016 at 5:10:19 PM EDT To: Subject: Floral Delivery Confirmation Reply-To: customerrelations@800wesleys.com Dear G..... T....., We have successfully delivered your order to N........

& S........ We sincerely appreciate your trust in us and would like to reward you with a $50 rebate to use on your next order. To redeem it, simply enter 15305 in the Promo field at checkout. This $50.00 rebate cannot be combined with any other offers or promotions.

While this rebate can't be combined with any other offer or promotion, it can only be redeemed online and is governed by our terms and conditions. For more information please click the following link http://flowerdeliveryexpress.com/aboutus.php You can also call us at (800) 937-5397. For your convenience please reference order number 90239574. Tell us how we did!

We pride ourselves in our customer service and would love to hear any comments you may have. Feedback Any issues or problems and we will do our best to resolve it. On behalf of the entire customer service team, we truly appreciate that you chose us to be part of this important day. Sincerely, Customer Service Flower Delivery Express P.S.

We welcome your comments and suggestions!

Our CEO Wesley Berry invites you to join our Executive Advisory Board by completing this survey to help improve your shopping experience.If you'd like to contact our customer service please click here, and if you would like to track your order please visit flowerdeliveryexpress.com and click on the "Track my order" tab in the navigation.

Review about: Flower Delivery Express Delivery Service.

Reason of review: Poor customer service.

Had an Experience with Flower Delivery Express?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel

You May Also Like

Flower Delivery Express - Horrible,horrible,horrible.... Flower Delivery Express "People, please look for the local floral boutiques. This Company is a scam. DO NOT buy anything from FLOWER DELIVERY EXPRESS. My boyfriend bought me flowers thorough this company which..." Read more Flower Delivery Express - Not a good experience - 1st anniversary Flower Delivery Express "First the order got delivered at 9:30 pm after order was placed early afternoon. Second we ordered Peonis and we received roses we could have bought at the corner of..." Read more Flower Delivery Express - Flowers Review from Upper Arlington, Ohio Flower Delivery Express "I ordered a special flower birthday cake arrangement for my 17yo granddaughter and upgraded it for $25 to "exquisite." A basket of daiseys and greenery was delivered to her..." Read more Flower Delivery Express - Bouquet Review from Scranton, Pennsylvania Flower Delivery Express "Attempted to buy flowers ordered over a week ahead of delivery date. No flowers were delivered then the rep said she would give me 2 dozen red roses . They..." Read more PetArmor - DO NOT WASTE YOUR MONEY PetArmor "I made the exact same mistake that other people do. I used pet armour instead of Frontline like an idiot because I wanted to save thirty bucks. It doesn't work..." Read more Gearbest - Changed price - have to pay more than advertised Gearbest "I bought a smartwatch. It was advertised as RM68.28. shipping is RM14. When in the payment page, I selected to use my GB wallet, which RM79, click to use GB..." Read more Tbdress - Don't Buy from TB Dress!! Tbdress "I made the terrible mistake of purchasing two dresses for my daughter's wedding from TB Dress. When they arrived one had a broken zipper, the other did not fit correctly..." Read more Usaa - Unbelievable Usaa "Recently I was involved in an accident where upon approaching a light another driver who was stopped behind a much larger vehicle pulled out at the last minute in front..." Read more